שלושה הרוגים ו-11 פצועים במספר תאונות ברחבי הארץ

בנצי לייזרוביץ No Comments on שלושה הרוגים ו-11 פצועים במספר תאונות ברחבי הארץ

בחמש תאונות דרכים שונות שאירעו במהלך הלילה, נקבע מותם של שלושה צעירים כבני 18 ונפצעו 11 בני אדם

צילום: תיעוד מבצעי מד"א
23:00
27.04.24
אתר קול חי No Comments on פרק ביצועים אחרון: אלו הקלידנים הטובים שיעלו לשלב הבא • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

לילה קטלני בדרכים: שלושה בני אדם נהרגו ו-11 נפצעו בחמש תאונות דרכים שאירעו במהלך הלילה (בין חמישי לשישי) ברחבי הארץ.

בתאונה קשה שאירעה מעט לאחר חצות בין שני כלי רכב בכביש 9779 סמוך לבית הלל, נקבע מותם של שלושה צעירים בני 18. שניים נוספים פונו לבית החולים. צוותי כבאות והצלה חילצו את ההרוגים והפצועים מהרכבים.

פאראמדיק מד"א אלי בן זקן סיפר: "מדובר בתאונה מזעזעת, ראינו שני כלי רכב , אחד מהם שבו נסעו 3 צעירים היה מעוך לחלוטין, מתוך הרכב חולצו 3 צעירים כבני 18 שניים מהם היו ללא סימני חיים ולאחר זמן קצר נאלצנו לקבוע את מותם, השלישי היה מחוסר הכרה וסבל מחבלה רב מערכתית, הענקנו לו טיפול רפואי ולאחר שהורדם והונשם פינינו אותו במסוק של חיל האוויר לבית החולים במצב קשה, מהרכב השני חולצו גבר ואשה בשנות העשרים כשהם בהכרה מלאה וסבלו מחבלות, לאחר טיפול ראשוני בשטח פינינו אותם לבית החולים במצב בינוני ויציב".

המשטרה פתחה בחקירת התאונה. מחקירה ראשונית בשטח עולה כי מסיבה שאיננה ברורה, רכב סטה לנתיב הנגדי וחסם את דרכו של הרכב שהגיע ממול.

בתאונה שאירעה סמוך לשעה 06:35 בין 2 כלי רכב בשדרות ההסתדרות בחיפה, נפצעו שניים: גבר בן 26 במצב בינוני עם חבלות בבטן ובגפיים וגבר בן 43 במצב קל. גם בתאונה זו פעלו צוותי כבאות והצלה לחילוץ הלכודים.

בתאונה נוספת, התנגש רכב פלסטיני בעץ בכביש 5066 מרבבה ליקיר. חובשים ופאראמדיקים של מד"א בסיוע כוח רפואה של צה"ל העניקו במקום טיפול רפואי ופינו לבי"ח בלינסון גבר כבן 30 במצב קשה עם חבלות בגפיים כשהוא מורדם ומונשם. פצוע נוסף במצב קל פונה ע"י הסהר האדום לשטחי הרשות.

הפראמדיקים של מד"א מיטל שרביט ותומר פיין סיפרו: "2 הפצועים שכבו בשדה בצד הכביש בסמוך לרכב שהתנגש בעץ. אחד מהפצועים, גבר כבן 30 שסבל מחבלות קשות בגפיים היה מחוסר הכרה והפצוע השני היה בהכרה מלאה. הענקנו לפצועים טיפול רפואי שכלל עצירת דימומים, חבישות וטיפול תרופתי ויחד עם כוח רפואה של הצבא פינינו את הפצוע שהיה מחוסר הכרה לבי"ח בלינסון כשהוא מורדם ומונשם. הפצוע השני שנפגע באורח קל הועבר לאמבולנס של הסהר האדום שפינה אותו להמשך טיפול בבית חולים בשטח הרשות".

בתאונה שאירעה הבוקר בנוף הגליל, התהפך מיניבוס בשדרות מעלה יצחק. חובשים ופראמדיקים של מד"א מעניקים טיפול רפואי ומפנים לבי"ח 2 פצועים, בהם אישה כבת 35, נהגת המיניבוס במצב בינוני לבי"ח האנגלי בנצרת ו-1 קל לבי"ח האיטלקי בנצרת.

צילום: תיעוד מבצעי מד"א

תיעוד מבצעי מד"א

בכביש 60 סמוך למטולה, העניקו חובשי איחוד הצלה סיוע רפואי לפצוע בינוני ופצוע קל בתאונה בין שני כלי רכב.



0 תגובות